Re: Pilot do PC...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 03 Jan 2010 - 02:07:37 MET

** vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote:

> Polecam pilot PCMak Polskiej firmy Elmak -
> http://pcmak.elmak.pl/szczegolowe_inf.php

(...)

> irPC z tego co wiem działa pod vistą (także x64) więc myślę że nie będzie
> problemu z zainstalowaniem oprogramowania na Windows7.

Generalnie ja np. nie mogę się tego (że działa) doczytać na ich stronie. Jest
to:

http://pcmak.elmak.pl/zawartosc_zestawu.php

Wymagania systemowe:
        * Windows 9x/ME/NT4/2000/XP lub Linu

Czyli w zasadzie nawet nie mogę się spodziewać, że to będzie działać pod Vistą
czy Windows 7 (takie rzeczy wolę mieć na papierze). To trochę niepoważne biorąc
pod uwagę, że Vista jest na rynku od ilu? 4 lat? Windows 7 się pod względem
sterowników diametralnie od Visty nie różni.