Re: Taki zestaw...

Autor: Andre <andrehull_tnij_at_poczta.fm>
Data: Fri 01 Jan 2010 - 14:01:45 MET

qwerty wrote:

> Może znajdziesz dodatkowe pienišdze na mocniejszy procesor?

Chwilowo nie dam rady, dlatego zdecydowalem sie na przyzwoity
wpolczynnik cena/wydajnosc.
Jak pozniej bedzie troszke wiecej grosza, to mam zamiar wymienic na
Phenom II 945, a tego Athlona sprzedam na Allegro.

> To zależy czy codec obsługuje wiele rdzeni.

A samo to, ze taktowanie jest ponad 1GHz wyzsze i architektura o 2
generacje nowsza nie da duzego przyrostu mocy?
Kodeki, ktorych uzywam wykorzystuja wiele rdzeni.

--
Pozdrawiam,
  Andre