Re: "Sprzęt" do rozkręcenia drukarki HP.

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 09:53:47 MET

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> napisał w wiadomości
news:0f7a4d4f-08d5-49f5-8534-bcc15dd2893b@h9g2000yqa.googlegroups.com...
Witam.
Jak fachowo nazywa się śrubokręt którym rozkręce drukarkę HP 5510!?
Śrubki niczego mi nie przypominają :/ Z góry dziękuję za odpowiedź i
pozdrawiam.

Śrubki to jeszcze "małe piwo"
Trzeba wiedzieć gdzie nacisnąć, jakim narzędziem, aby się otworzyło.
Rozbierałem dużo bardzo dziwnie "sięrozbierających" rzeczy,
ale HP nie udało mi sie rozebrać, aby czegoś nie ułamać
(oczywiście bez service-manuala)

P.S.
Jakby ktoś "miał" service-manula do tego sprzętu... za namiary z góry
dzięki :)

Tak to może pomóc