Jaka klawiatura z myszką dla programisty/grafika?

Autor: Marek <marek1967_at_spam.interia.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 23:17:24 MET

Witam,

Szukam idealnej dla siebie klawiatury z myszką. Pewnie zwariowałem ale będę
próbował. Może coś mi doradzicie? Oto moje wymagania:
- bezprzewodowa
- posiada możliwość szybkiego uruchamiania ulubionych aplikacji (to dla mnie
kluczowe więc rozpiszę się)
Najlepiej aby działało to tak: wciskam jakiś JEDEN klawisz, otwiera mi się
lista ulubionych aplikacji, wciskam literę przypisaną do aplikacji i
startuje mi ona. Odpadają chore rozwiązania zmieniające definicję klawiszy
funkcyjnych bo non stop używam ich wszystkich.
- posiada możliwość pod INNYM przyciskiem zdefiniowania kilku adresów URL
- no i pod jeszcze innym listy linków do dokumentacji (kilka plików PDF itp)

Do tej pory udało mi się to osiągnąć grzebiąc ręcznie w pliku
konfiguracyjnym XML Logitecha (oprogramowanie SetPoint). Przedefiniowałem w
ten sposób klawisz "play" bo nigdy nie używam sterowania multimediami. Jeśli
się da, to wolałbym unikać takich obejść.

- klawisze powinny być trwałe. Po roku z kawałkiem używania Logitech S 510
wytarła się i część opisów klawiszy. Creative jeszcze gorszy był w tym
względzie.
- brak przekłamań klawiatury. Jeśli wciskam A to ma być ZAWSZE A a nie
czasem B lub inny ciąg znaków jak to Creative czynił.