Re: Komputer z USA

Autor: ikov <ikov1_na_g_at_zecie.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 21:01:23 MET

> Tabliczka znamionowa wyjaśni wszystko.

Dziś zobaczyłem ten sprzęt - jest to Dell Zino HD - i tak jak laptopy,
działa na zewnętrznym zasilaczu, na którym dopuszczalne napięcie wg.
tabliczki to 100V do 240V - a więc powinno działać bez żadnych
problemów. Oby.

A co do 110V to prawię dekadę temu składałem kompa, na zasilaczu był
przełącznik 110/220. Niby na 220V ustawiony, ale nie dało się go do
końca przesunąć (jakby coś mu tam przeszkadzało). Po podłączeniu
przygasły światła, kupa dymu i pryskający elektrolit... na szczęście nie
pociągnął za sobą nic więcej, a w sklepie wymienili mi zasilacz bez
większych problemów.