Re: barakudy 7200.11 500GB - firmare

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 09:44:01 MET

W artykule <hhbbq7$ugi$1@news.onet.pl>, zielony bazyliszek napisał(a):

> Mam chyba barakude z tej serii ze "Zwalonym" firmwarem. Powiedzcie mi,
> czy jak cos sie zaczyna dziac, to czy jak upgrejdne firmware to dane
> "wyleca"?

Dane nie powinny "wylecieć", ale i nie staną się dostępne.
Skoro dopiero teraz się zorientowałeś (po roku czasu od nagłośnienia
problemu), to domyślam się, że już masz problem z dostępem do danych.

Dysk ma 5 lat gwarancji - reklamuj go, a w jego miejsce kup nowy.

> Niby mam backup calosci, ale przegrywac blisko 500 GB to mi sie nie chce :)

Albo masz backup, albo go nie masz. Chyba, że masz na niby - tj. miałeś
robić, ale Ci się nie chciało i go nie robiłeś.

Jacek