Re: Laptop do 2000 zł

Autor: Irokez <niema_at_maila.on>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 09:11:06 MET

news:2009122821022000@grush.one.pl...
> ania.gu@op.pl pisze:
>
> Windows XP jest wyraźnie gorszy od Visty i 7. O ile jesz-
> cze Vista miała początkowo złą opinię (która niestety po-
> została długo po tym, jak system się zmienił na lepsze),
> to nie widzę żadnego powodu, by nie kupować komputera od
> razu z Windows 7.

Kupiony Dell 17.3" z Win7 64 bit. Bardzo fajnie system chodzi na T4300 z 3GB
RAM i wbudowaną intelowską grafiką 4500M HD jako komp staconarny biurowy.
Pare razy podchodziłem do Visty i... nie chcę jej.

> Moje zdanie jest takie: należy mieć komputer stacjonarny w
> domu (i ew. w pracy drugi, służbowy, jeżeli ktoś pracuje)
> *oraz* komputer przenośny, jeżeli czasem chce się popraco-
> wać w drodze. I to przenośny w sensie 13" wyświetlacza (lub
> mniej) i 2 kg wagi (lub mniej). Bo z autopsji wiem, że ty-
> powy notebook 15.4" i 3 kg wagi *nie nadaje się* do nosze-
> nia dalej, niż dom-samochód i samochód-sala prezentacyjna.

Czasami nie ma miejsca na klocka w domu a trzeba jakby nie patrzeć wydzielić
na niego kawałek miejsca i biurko. Dlatego też kupiłem 17.3". Ma
pełnowymiarową klawiaturę, do tego dokupiona myszka bezprzewodowa i zajmuje
mi komputer kawałek ławy. Jak potrzeba całej ławy odstawiam go na bok na
komodę czy do szuflady. Może z raz czy dwa razy w roku będzie opuszczał
lokal... to wszystko.

--
Irokez