Czy NVIDIA zamyka swój interes?

Autor: Marek <marek1967_at_spam.interia.pl>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 23:56:44 MET

Witam,

Jestem zwolennikiem sprzętu wykorzystującego platformę jaką stworzyła
NVIDIA jednakże obserwuję niepokojące zjawisko. Otóż nie ma żadnego supportu
z ich strony. Szkukałem w bazie wiedzy np. instrukcji do desktop managera
nView (załączanego do kart graficznych) lecz tylko z 2006 roku jest jakaś
dostępna (dla sterowników w wersji 90, a obecne wersje są rzędu 195.x).
Wybrałem sobie w produktach kartę GT 9600 GT i tam też kiszka - żadnej
dokumentacji poza zachwalaniem produktu.

Najnowszy sterownik do karty nie jest w pełni funkcjonalny. Próbowałem
napisać na forum na ich stronach. Założyłem profil, zredagowałem wiadomość
... i nawet nie ukazała się. Forum nie funkcjonuje... Musiałem samodzielnie
zdebugować aktywność sterownika aby dojść przyczyn problemu i rozwiązać go.

Wiecie o co chodzi? Czy ta firma kończy swoją działalność?

Pozdrawiam,
Marek