Re: poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 18:39:29 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:77gfu6-1po.ln1@kosmosik.net...

> Z Zbyt wygórowanych oczekiwań nie masz. Swobodnie poradzi sobie z tym np.
> TP-LINK TL-WR340G. Chyba najtańsza znzna mi opcja (ok. 75zł).

i to urządzenie kupiłem.

gdyby ktoś w przyszłości szukał informacji w tym wątku:

instalacja jest bardzo prosta.
urządzenie małe, lekkie, plastikowe.
zasięg w całym mieszlaniu i poza nim.
blokowanie dostępu innym: dostęp tylko dla wskazanego ip.

jak wspomniałem internet mam z kanlówki, i najpiewrw "wchodzi" do mieszkania
na modem motoroli, a pozniej do tego podłaczony jest tp-ling tl-wr340g.
wyłaczam zawsze całość gdy nie używam z sieci, nie pozwalam tym urządzeniom
"czuwać". po właczeniu czaem pojawia sie problem:
motorola "wstaje", natomiast równoczesnie z motorolą włączony do zasilania
tp-link nie działa, nie "podaje" internetu na mieszkanie.
dopiero wyłaczenie i ponowne włączenie tp-linka pomaga - tak jakby należało
najpierw pozwolić "rozbujac" sie motoroli/modemowi, a dopiero pozniej w ten
sygnał "wpinać" router.

ale wyżej wymieniony problem nie występuje zawsze, najczęściej włączam oba
urządzenia na raz i działa wszystko.

dziekuję za porady _wszystkim_.