Re: karta na PCMCIA firewire + USB

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 17:27:17 MET

Leszek K. pisze:

> PCMCIA wyciąga 133 *MB* a nie Mb

... no i tu jest pies pogrzebany, jednostki
mi się źle w głowie ułożyły, za dużo sernika, kryształki
wapna mi się pewnie poodkładały ;-) Dzięki za naprowadzenie.

p.s. tym samym rozumiem, że taka karta jednocześnie obsłuży
zgrywanie z kamery i jednoczesne zrzucanie na dysk zewnętrzny?
(kamera po firewire, dysk po firewire, albo USB).
A może jest jeszcze jakieś wąskie gardło?

--
Dominik Siedlak (bachus)