Re: czytniki kart all in 1

Autor: Irokez <niema_at_maila.on>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 13:46:05 MET

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w
wiadomości news:hh5ieq$t89$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś
> słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle
> nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda
> to?

Zależy od tego, na jakim kontrolerze jest zrobiony czytnik.
Jeżeli kontroler (układ scalony w czytniku) obsługuje Multi-LUN będziesz
miał te 4 napędy, jeżeli bedzie to kontroler Single-LUN będziesz widział
tylko jeden, do którego jest karta włozona. Włożenie dwóch, powoduje u mnie
że nic nie widać. MultiLUN pozwala na kopiowanie pomiędzy kartami.

--
Irokez