Re: Adaptery Bluetooth - oprogramowanie wymagane pod XP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 26 Dec 2009 - 12:50:26 MET

"A.J." napisał

> Dzięki, ale właśnie w tym rzecz, że nie mam jeszcze żadnego
> konkretnego modelu na oku. ;) Dopiero szukam.

Tych donglów to jak mrówków - ciężko tu na grupie ułożyć litanię sprzętu
jaki kto ma i czy mu Winda to sama z siebie to obsłuży. Zawęź swój zakres
poszukiwań do kilku modeli i może wtedy odezwą się ich posiadacze. Ja mogę
napisać, że Unitek Y-221 jest obsługiwany z marszu, ma też dołączone
oprogramowanie Widcomm. Z kolei Tracer (bez symbolu) też nie wymaga
posadzenia dołączonego do niego BlueSoleil, Winda sobie z nim poradzi. Ale
co z tego, za każdą wizytą np. w Saturnie widzę inny zestaw dostępnych
modeli. Dzisiaj są takie, jutro już inne.

> Aha, pobieranie sterowników ze strony producenta jest też w porządku.
> Chodzi o to, abym nie musiał instalować właśnie żadnego "bloatware".

To jeszcze zdefiniuj, do czego ten BT ma służyć, bo windziany stos BT jest
dość ubogi i chociaż przygarnie w zasadzie każdego dongla jako "Generic
Bluetooth Radio", to wykorzystanie bardziej zaawansowanych usług niż np.
przesłanie plików między komputerem a telefonem może wymagać posadzenia
dołączonego oprogramowania.

JoteR