Re: WD - gwarancja

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Fri 25 Dec 2009 - 13:48:28 MET

ABC pisze:
> Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
> był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
> 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
> jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
> dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
> tak to jak załatwić reklamację?

Na stronie gdzie sprawdzasz gwarancję, jest miejsce gdzie wpisujesz
dlaczego chcesz wymienić ( 30 liter max ).Możesz napisać w jakimkolwiek
języku.Naciskasz - dalej-.Krok 3 naciskasz - Standard-.Itd, itd.
Otrzymasz nr RMA i adres w Polsce, gdzie wysłać dysk. Jest również
dokładny opis jak okleić paczkę tymi nr RMA.Wszystko jest dokładnie
opisane, ty tylko klikasz i drukujesz.Powodzenia
Pozdrawiam
Ps. Ostatni dysk wymieniałem z początkiem grudnia.
Polski sklep kazał czekać na odpowiedż 14 dni roboczych ( sklep z 1
miejsca w Polsce :-) ).Nowy dysk z Niemiec dotarł po 10 normalnych
dniach od daty wysyłki.
Pozdrawiam