Re: WD - gwarancja

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 23:06:03 MET
Message-ID: <hh0okb$he1$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

ABC pisze:
> Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
> był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
> 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
> jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy moĹźna taki
> dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
> tak to jak załatwić reklamację?

Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do naprawy w ramach
gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
Received on Thu Dec 24 23:10:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Dec 2009 - 23:51:07 MET