Re: Irytujacy problem z myszka pod Windows 7

Autor: Lukas <lukasz_001_at_autograf.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 20:05:05 MET

OK, posmialiscie sie ze mnie, a tymczasem na swoje usrpawiedliwienie
podam, ze pierwszy raz spotkalem sie z takim oznaczeniem NumLocka na
klawiaturze, a przede wszystkim moj laptop nie posiada wskaznika stanu
NumLocka, wiec skad mialem wiedziec, ze jest wlaczony? Podejrzewalem, ze
zmienil sie uklad klawiatury, ale sprawa okazala sie prostsza.
Myszke wymienilem. Teraz jest OK.
A na temat mojej inteligencji niewiele mozesz powiedziec, kolego.
Wiecej wyrozumialosci i mniej cynizmu.

--
Lukas