Problem z instalacjÄ… karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 23 Dec 2009 - 23:16:57 MET

Witam,

Mam problem z instalacjÄ… w/w karty, i to nie pierwszy raz - na poprzedniej instalacji systemu
problemy też występowały, przykładowo karta nie była poprawnie rozpoznawana przez dołączony do niej
program WinFast PVR2, a jedynie przez program ChrisTV.

Teraz po przeinstalowaniu systemu sprawa wygląda gorzej, ponieważ podczas instalacji sterownika
instalator komunikuje mi że nie może znaleźć pliku tsbyuv.dll, plik ten ściągnąłem z sieci i podczas
ponownej instalacji wskazałem do niego ścieżkę, instalacja się kontynuowała aż do momentu pojawienia
się ekranu śmierci - BSoD, powodowany jest on przez plik wfeaglxt.sys. Błąd występuje przy każdej
próbie instalacji sterowników, czy to przy instalacji ręcznej przez "Dodaj nowe urządzenie" a
następnie wyszukanie sterownika czy to przy instalacji za pomocą instalatora pobranego ze strony
producenta.

Przed jakąkolwiek z prób instalacji karta była rozpoznawana bodajże jako "Urządzenie wideo" (ze
znakiem zapytania) po pierwszej z felernych instalacji (BSoD) karta jest widziana w menadżerze
urządzeń już pod swoją nazwą, natomiast w kategorii urządzeń dźwiękowych. Program WinFast PVR2
wywala błąd "Nie można utworzyć wykresu" (ten sam błąd widziałem na poprzedniej instalacji systemu)
natomiast program ChristTV już nieco lepiej - kartę rozpoznaje, nie widzi żadnych nieprawidłowości -
jednak problem w tym że karta jest ale jakby jej nie było, ponieważ nie znajduje mi ani jednego
kanału podczas przeprowadzania skanowania (nawet nic nie zaszumi).

System Windows XP Professional SP2 (chyba bardziej popularny by być nie mógł, dlatego dziwi mnie
dlaczego z instalacją jest tyle problemów)
Płyta główna - Gigabyte GA-K8N51GMF-9 F2

Dodam że w menadżerze nie występują żadne komunikaty typu "Urządzenie nie działa poprawnie" itd.
"Wizualnie" wszystko jest wporządku... a jednak karta nie działa. Próbowałem już instalować
sterowniki dołączone na płycie, oraz różne ich wersje pobrane ze strony producenta, a nawet "surowe"
sterowniki w postaci plików .dll i .sys (tu BSoD-a niema, ale karta nadal nie działa poprawnie)

Pozdrawiam,