Re: zestaw do 3k (zasilacz?)

Autor: Mikolaj Machowski <mikmach_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Dec 2009 - 21:13:09 MET

januszek napisał:

> i5 750 nie grzeje sie bardzo wiec boxowe chlodzenia w zupelnosci mu
> wystarczy.

Jeśli chodzi o chłodzenie to jestem pewien, że wystarczy - mi chodzi
o *ciche* chłodzenie :)

> Skoro na komp bedzie z tych gamefree to 239 zl za pasywna
> karte nvidi to zbytek bo takie mozna kupic w okolicach 150 zl.

To co teraz starczy na wszystko za 6 lat ledwo okno poruszy. Tak, kupuję
komputer na tak długi czas - obecny ma 8 lat (po 3 latach wymiana
procesora i dokładanie RAMu). Gdyby nie to, że sypie się mechanicznie
to służyłby mi jeszcze przynajmniej rok.

> Samemu jak sie umie ;)

Umie się, ale się nie chce ;)

> j.
>
> ps. Komputronik jest niestwety najdrozszy, praktycznie wszedzie indziej
> jest taniej.

Nie zamierzam tam kupować. Po prostu ze znanych mi sklepów internetowych
ma szeroką bazę danych i w miarę ujednolicone tabelki co ułatwia
decyzje.

m.