Re: jaki laptop 3000-4000 zł ?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 16:05:53 MET

Użytkownik "Tomek" <tomek.gro@op.pl> napisał w wiadomości
news:7b19.00000378.4b2e2372@newsgate.onet.pl...
> Chcę sobie zrobić prezent świąteczny i kupić nowy laptop. Mam na to kwotę
> jak w
> temacie. Raczej 15 cali, może poświetlanie LED,jeżeli rzeczywiście jest
> takie
> dobre.
> Może mi ktoś polecić model, który się sprawdzi ?
>
> System operacyjny: dobrze byłoby, gdyby był sprzedawany z windows 7 pro, a
> leszcze lepiej alternatywnie z windows xp pro/windows 7 pro.
> Tomek

Jak to ma byc dla ciebie samego, to moze lepiej poczekac do stycznia, jak
ceny nieco spadna po okresie swiatecznym?
Pozatym nie napisales do czego ma sluzyc ten laptop.
Jeslii do internetu, gg, maila ew. filmow, to juz ponizej 3000 spokojnie cos
znajdziesz, wowczas reszte mozesz przeznaczyc na jakis dobry monitor (jesli
ma byc do filmow).
Jesli do internetu + gry - to lepiej kupic tanszy i do tego konsole do
gier - na lapku jaki by siebyl w gry gra sie dosc srednio.
A wogole musi to byc laptop? Bedziesz z nim podrozowal lub czesto przenosil
z miejsca na miejsce?
Bo jesli nie, to za wyznaczony pulap cenowy spokojnie kupisz desktopa o
duuuuzo lepszy parametrach :)

Zeby nie bylo, ze nic nie polecam - to w zaleznosci od przeznaczenia: IBM
Thinkpad lub Dell (moze byc uzywany - mozna kupic z lepszymi parametrami).

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4703 (20091220) __________