Re: Wymiana plyty na taka sama a licencja

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 13:17:41 MET

"Andre NH" napisał:

> A co z licencją? Ma ktoś jakieś doświadczenie?

Jeśli od poprzedniej aktywacji upłynął wystarczająco długi okres czasu (nie
wiem ile, różnie podają, ja wymieniłem płytę po ponad 2 latach) to następna
przebiegnie automagicznie. W innym przypadku pogadasz z automatem pod
wyświetlonym przez system numerem telefonu - wymienicie się cyferkami i
rozstaniecie w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku. Nigdy nie miałem
potrzeby tłumaczenia się przed białkiem, pomimo iż czasami wskutek pomyłki
trzeba było ponownie aktywować system następnego dnia na zupełnie innej
maszynie.

JoteR