Re: GF4-MX440

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 12:39:04 MET

"Leszek K." napisał

> Zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie masz racji. Wyciągnąłem
> z pawlacza crt sony i podpiąłem do mojej HD4870. we "wszystkich trybach"
> zniknęły rozdzielczości panoramiczne. Nie masz racji.

Mam rację. Bo niczego nie muszę wyciągać z pawlacza, vis-a-vis cały czas
stoi komputer z XP z 17-ką CRT, z całą pewnością nie panoramiczną ;-) I *po
odptaszeniu* wspomnianej opcji mam na liście trybów również rozdzielczości
"panoramiczne", m. in.: 1920x1080, 1600x900, 1400x1060, 1280x720. A
1680x1050 nie ma ;-)
W uzupełnieniu: testowane na kartach równie wiekowych, jak wątkotwórcy: ATI
Radeon 9200/9250 oraz GF Ti 4200. Oraz dodatkowo na Intelu bodajże X3100,
tego od chipsetu G31.

JoteR