Re: netbook z dobra karta dzwiekowa?

Autor: Mik <qwe_at_qwe.qwe>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 12:35:46 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> Nie ma czegoś takiego jak dobre wewnętrzne karty dźwiękowe. W obudowie
> komputera (szczególnie notebooka) jest po prostu za dużo zakłóceń.
>
> Tzn. jeżeli mówimy o przekształceniach digital-analog, a one gdzieś muszą zajść
> aby wyemitować dźwięk. Chyba, że masz interfejs cyfrowy do wzmacniacza - nie
> widziałem netbooka z interfejsem cyfrowym interfejsem dźwięku.
>
> To podstawy - dalej - co rozumiesz przez "dobra" karta dźwiękowa? Jakieś
> konkretne wymagania? Częstotliwość próbkowania? Ilość kanałów? Rodzaje we/wy?
> Rodzaj przetworników? Inne funkcje?

Zasadniczo chce miec netbook, ktory bedzie w stanie odtwarzac muzyke na
poziomie wyzszym niz standardowe netbooki/laptopy.
Chce go podlaczyc do zewnetrznych glosnikow, wystarczy stereo.
O przetwornikach i probkowaniu nie mam pojecia.
Calosc nie musi byc zbyt mobilna dopoki bedzie w uzyciu w domu, a w
podroz glosnikow (i ewentualnie karty dzwiekowej, jesli mialaby za
bardzo stereczec poza obudowe) zabierzac nie zamierzam.

Mik