Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 02:43:15 MET

** ąćęłńóśźż <j.666@gazeta.pl> wrote:

> Przy czym jak myślę o instalacji sterowników (kilkanaście różnych osobno i w
> określonej kolejności) to naprawdę odechciewa mi się reinstalacji systemu z
> płyty. JaC

Sterowniki to inna sprawa - polecam Ci program Driver Magitian Free - odpalasz
go na działającym systemie z zainstalowanymi wszystkimi sterownikami,
wyodrębnia kopie wszystkich plików sterowników z systemu.

Potem mając taką kopię po reinstalacji instalujesz te sterowniki z poziomu
Menadżera Urządzeń wskazując ścieżkę do kopii. W 99% przypadków to działa
wyśmienicie i instaluje Ci same sterowniki bez kupy nakładek/dodatków/wpisów do
Dodaj/Usuń (np. takich Ati blokujących wpisywanie ł swojego czasu) itd.

To jest metoda, którą preferuję. Daje się to też zautomatyzować jak musisz
ogarnąć większą ilość kompów w ten sposób.