Re: ASUS K50C-SX002 po co takie cos wypuścili?

Autor: MAR <marITYLKOMARabc_at_spox.org>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 01:56:41 MET

W dniu 2009.12.18 8:00, ZS pisze:
> Ostantio znalazłem ASUS K50C-SX002 w cenie ponizej 1200zł Wszystko by mi w
> nim odpowiadało gdyby nie procesor.

To kup sobie notebooka z procesorem, który Ci odpowiada.

> Czy da sie na nim normalnie pracować?

Oczywiście, nawet na IBM PC/XT dawało się normalnie pracować.

> Ktoś widział jakiś test?

Google ?

> Po co takie coś wypuścili?

Głupie pytanie.

>Wystarczyło dodać za 100zł procestor normalny i
> byłby super tani notebook.

A teraz nie jest super tani notebook ? No i wtedy nie byłby <1200, tak
więc, zgodnie z pierwszym zdaniem, nie byłby to odpowiedni notebook dla
Ciebie.

--
Mar