Re: jedna karta z DVB-T i DVB-S

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 12:38:26 MET

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hgia4s$brr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Mieszkam jakieś 20 km na zachód od Krakowa. ;)
> Dwie różne karty nie będą się gryzły ze sobą? Pamiętam, że gdy kupowałem
> mojego TwinHana musiałem wymontować wcześniej kartę analogową, gdyż
> znany był problem z konfliktami sprzętowymi. Nawet w instrukcji do karty
> DVB o tym napisali.

Pod dvb-t możesz kupić na USB (np. not only tv) tylko nie wiem czy program
wykryje dwa tunery (+dvb-s2) i będzie możliwy wybór urządzenia. Tuner może mieć
obsługę mpeg-2 (mpeg-4 będzie dekodował komputer). Obecnie powinieneś obierać
czeski multipleks z Ostravy (54k) przy porządnej antenie.
Akurat wdrażanie NTC jest zastopowane dzięki TVP i wszystko powinno być jasne 22
grudnia. Dlatego radziłbym się wstrzymać do nowego roku i czytał satkurier lub
wspomniane wcześniej forum.