Win7 Pro i problem z grafikÄ… ATI

Autor: marcink <marcink121_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Dec 2009 - 23:03:57 MET

Witam. Miałęm czelność zakupić sobie nowego kompa z wraz z nową grafiką
2xASUS 5770. I nie udało mi się tych kart odpalić w trybie 3D (tak mi
się wydaje). Zachowują się tak (obojętnie czy pojedynczo czy w
CrossFire) jakby nie mogły przejść z trybu normalnego na 3D. Za każdym
razem ja uruchomię grę czy choćby Futuremark wczytuje się wszystko OK
ale jak ma już coś ruszyć to system się wiesza i mniue spowrotem wywala
do wina albo wiesza na amen. Nawet nie moge przetestować tych kart w
zakłądce ATI overdrive na obniżonym taktowaniu stale mi pokazuje
niepowodzenie. Nie mam pojęcia co może być przyczyną owego zjawiska.
Acha jeszcze co do pozostałych komponentów to proc AMD Phenom II 965BE
standardowe taktowanie, płyta Gigabyte 790FX UD5P, pamięć OCZ 2x2GB Gold
1600 (w BIOSIE standardowo siÄ™ ustawiajÄ… na 1066Mzh a po zmianie na
1600Mhz system niejest stabilny więc chodzą na 1066), Zasliacz Be-quiet
StraightPower 700W (powinien spokojnie pociągnąć ten sprzęt). No i
Win7pro 32bit oryginalny. Mam jeszcze 64bit też oryginał ale na tym to
wogóle system nie był stabilny. A jeszcze nie przetestowałem Visty.
Pozdrawiam.
Ale się mi narobiło.