Re: dysk zewnetrzny USB co w srodku

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 19:09:24 MET

Użytkownik "andrzej" <anlapapl@gmail.com> napisał w wiadomości
news:eea811f6-75b9-4330-897e-9c8d88a6e891@s20g2000yqd.googlegroups.com...
Właśnie konsultant z bardzo dużego sklepu internetowego < z giełdy u
Adamsa ;))) >
zastrzelił mnie następującym stwierdzeniem : nie zawsze w dyskach
zewnętrznych USB np samsunga siedzi HDD samsunga !! ;))
i tak w ogóle jest możliwe że kupuje się kota w worku :(

1. czy jest jakaś metoda aby to zbadać nieinwazyjnie
2. co sądzicie o Samsung Story 1,5TB USB2.0 HX-DU015EB/A62

Hej
Ano tak jest, na przykład w obudowach seagate 2.5 cala 500GB siedzi Samsung.

Co do tego Samsunga wybrałem go na gwiadkowy preezencik (tylko wersje 1GB)
ze względu na to, że
- zawsze kupowałem Seagate ale w tym przypaku ludzie pisali że siedzi w
środku felerna seria 7200.11, no więc kupuje dysk na magazyn danych a nie
niszczarkę;
- znalazłem recki w necie, gdzie widać było że w środku siedzi wersja
geeneco 5400 obrotów wbrew reklamom że 7200, co daje same plusy w postaci
cichej pracy, niskiej temperatury (temperatura zabija dysk) i niskiej
awaryjności (recki tego dysku w necie) oraz wbrew pozorom dobrej wydajnosci
momentami lepszej od seagate (też recki i porównania w necie).
- i podoba mi sie obudowa :)

Jak działa? nie wiem, dostanę go na gwiazdkę :)

Pozdrawiam.

--
Irokez