Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 11:42:18 MET

W artykule <hgbs62$8pn$1@node1.news.atman.pl>, Animka napisał(a):

> To utwórz nowy folder w Windows/Inf i rozpakowaną, całą instalkę tam
> umieść.

O, czyli już się wycofujesz ze swoich słów, że tylko plik INF wystarczy?
Już jakiś postęp.

> Tak ja mam np. ze sterownikami do drukarki, kablem/przejściówką
> na USB do drukarki, do modemu od telefonu. Ponadto same pliki z
> rozszerzeniem inf wrzucilam do Inf.

To jeszcze zdradz tajemnice jak wrzucic pliki do katalogu windows,
skoro przy instalowaniu systemu od poczatku partycja jest formatowana
lub katalog windows jest usuwany przez system.
Bo przypomne, ze mowimy o instalacji w przypadku, gdy system jest
calkowicie uszkodzony.

> To zrób tak jak napisałam wyzej.

Nie musze - mam RISa postawionego na linuksie i jaki tylko system
potrzebuje, taki sobie instaluje. Z sieci i bez koniecznosci posiadania
ani napedow CD/DVD, ani jakichkolwiek danych na dysku.
A _wszystkie_ sterowniki instaluje mi z automatu system operacyjny.

Z resztą Twoj sposob na 100% nie zadziała, bo nie masz zielonego pojecia
o czym piszesz.
System nie uruchomi automatycznie wszystkich plików exe z podkatalogów
\windows\inf\<jakas_nazwa>\*.exe zeby zainstalowac sterowniki.

Jacek