Re: Jaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicie

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 14:20:51 MET

On Wed, 16 Dec 2009 13:45:39 +0100, "Michal AKA Miki"
<jakistammichal@z.onetu.pl> wrote:

>Kupuje regularnie DELLe i pierwszy raz, jak zwrocilem uwage na problemy z
>jakoscia (w 2007 roku, Lattitude D520 - chybotajace sie obudowy, jakby staly
>na nierownym podlozu). Zagladam z tylu, a tam "Made in China" :) Do tego
>natryskiwany lakier, ktory w tych laptopach dosc latwo schodzi (jak nie
>przymierzajac w tanich Acerach).
>polowa z notebookow z tej partii miala takie odchylenia.
>Rowniez awaryjnosc modeli D520 z Chin byla nieporownywalnie wyzsza (ponad
>50% wszystkich naszych reklamacji to wlasnie te feralne modele).

> [...]

Tylko ze serwis zwykle chwalony dał mi dziś plamę. W moje łapki trafił
XPS 1330 na gwarancji NBD. User kupił go rok temu i poprosił wczoraj
bym mu pomógł czemu nie działa. Szybka diagnoza - padł dysk. Ichni
program diegnostyczny z płytki twierdzi to samo. Telefon do sewisu -
kurier będzie jutro. No to OK. Ake coś mnie tknęło i mówię ze poprosze
o dysk z preinstalowanycm systemem do właściciel - trąba swoją drogą -
niw zrobił na pcozątku dysku do odzysku systemu. A tu ZONK - nie ma
takiej możliwości. No to proszę o płytkę instalacyjną systemu. No i
drugi ZONK - nie ma takiej możliwości. jak chce to moge kupić wersję
box-ową. Efekt taki ze musiałem znaleźć drugi taki sprawny egzemplarz
i wygenerować płytkę instalacyjną. Przykre - ze swoim HP dostałem
komplet płytek, z Lenovo to samo (jak był potrzebny downgrade do XP to
za 100PL brutto dosłali nosniki), F&S daje płytki, Acer i Asusu także.
A Dell nie bo nie. :-(

Zdrówko