Bootowanie z różnych urządzeń USB

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 00:16:12 MET

Miałem drobny problem z bootowaniem z karty (w wewnętrznym i zewnętrznym
czytniku) w Asusie Eee901.
Po prostu zbootować go z niej nie mogłem.
Karta jak karta - SDHC 8GB Sandisk Ultra II.
Tak czy siak - nie zmusiłem komputera do jej zaakceptowania przy starcie.
Skończyło się na bootowalnym penie (zrobionym tak samo jak karta) w
stacjonarce.
Pen to SanDisc Cruzer 4GB (taki najprostszy Sandisk za 20-30pln jakiś czas
temu - dziś pewnie za bezcen).

Pytanie - czemu z karty nie udało mi się zbootować?
Obraz robiony był tak samo i o ile Pen dawał się bootować i na PC i na Eee,
to karta nie zadziałała ani tu, ani tu.
O co chodzi?

Z części urządzeń po prostu nie da się uruchomić komputera?
Jakie są ograniczenia?
Czytałem kiedyś coś o bootowalnych urządzeniach i tych nie bootowalnych,
ale... skąd się to bierze?

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327