Re: Podkusiło mnie - Samsung 320GB przenośny

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 15:57:12 MET

Dnia 2009-12-15 14:34, Użytkownik Vituniu napisał:

> IMHO kompatybilne toto jest, tylko ze sporo starych gier
> olewalo referencje Commodore i korzystalo za hackow
> dzialajacych na kickstartach 1.x

To nie producenci starych gier namieszali a głównie
"hakierzy" i ich niedorobione intra, cracki i wszelakie
inne gówna upychane na dyskietki z grami rozprowadzanymi
na giełdach.
Jako przykład podam pierwszą Diunę która wieszała kompa
na starcie a po uruchomieniu Amigi z HD dawała się zainstalować
na dysku i działała bez problemu.
Tyle że w tamtych czasach niewiele były tych twardych dysków
i jeszcze mniej gier potrafiących z takiego cuda skorzystać
na Amidze.

Pozdrawiam