Myszka - co wybrać?

Autor: Andrzej Zbierzchowski <a_at_vp.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 14:17:28 MET

Dwie możliwości: Albo Logitech schodzi na psy albo moje zdolności
destrukcyjne wzrosły. Kiedyś miałem Logitecha, takiego czarnego, OEM i
był nie do zdarcia. Rewelacyjna mysz. Poszła do ludzi ze starym kompem.
Teraz używam Logitecha Laser G5 w którym padło kółko (sporo używam), w
miedzyczasie używałem innego logitechowego OEM-a w którym z kolei padł
lewy klawisz. Musze nabyc coś nowego i teraz pytanie: Co? ma być wygodne
i nie do zdarcia. Logitecha chyba raczej odpuszczę, nie sądze abym
dostał coś lepszego od G5 dlatego zwróciłem się w stronę produktów
Steelseries i Razer. Co polecacie? jaki model i dlaczego akurat ten?
Zastosowanie to będzie głównie net, obróbka zdjęć i gry - zwłaszcza FPS...

P.S. Gratulacje z okazji zajechania G5 już odbierałem :)

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"