Re: wymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa?

Autor: Jasko Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 11:27:35 MET

> Cześć, chcę wymienić dysk na inny w taki sposób, żeby zachować wszystko
> co mam w niezmienionej formie. Nie chcę instalować systemu,
> przeglądarek, komunikatorów itd. Jak najlepiej przenieść partycję
> systemową na ten drugi dysk, żebym mógł startować z niej komputer?

Co prawda temat stary... ale z racji braku podania szczegółowych
wymagań co do przenoszenia danych to bym polecił polecenie dd spod
linuxa. Ale nie jestem do końca przekonany, czy np. program Saber po
czymś takim by dalej działał - licencja przypisana m. in. do numeru
seryjnego dysku. Dlatego zapewne nie ma uniwersalnego narzędzia przy
tak skromnie sprecyzowanych wymaganiach.

--
Pozdrawiam,
Jaśko Bartnik