Re: nowy laptop

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 07:59:24 MET

On 14 Gru, 14:04, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
> Rozwi temat.
> Kilka miesi cy temu kupi em lenovo G550g i jest bez zarzut w.
> Praktycznie nie mam si doczego przyczepic. Zrobi em tylko za 18euro upgrade
> Visty do Windows 7 i miga az mi o.
> W najbli szym czasie czeka mnie zakup kolejknego laptopa i pewnie b dzie to
> te Lenovo.
> Opinie w necie raczej te maj dobre

Wrażenie czysto subiektywne, pomagałem kilku znajomym w instalowaniu
systemu, sterowników itp. i w porównaniu np. z fujitsu i toshibą to
lenovo wygląda fatalnie, wiem że przy zakupie zawsze dużą rolę odgrywa
cena sprzętu ale czegoś takiego bym nie kupił, wolałbym kupić słabszy
sprzęt ale porządniej wykonany.

Pzdr.
L.