Re: Karty graficzne w laptopie i ewentualna wymiana

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 17:02:52 MET

Proces Maru <m.grucel@neostrada.pl> zwrócił błąd:

> Wiem, że to nie stacjonarny komp i nie ma tej radości ulepszania;)) Nie
> miałem pewności czy ta oddzielna grafika to tak naprawdę oddzielny
> element (karta) czy tylko osobny układ na tej samej płycie głównej.

Są notebooki w których się wymienia elementy, w tym karty graficzne.
Zwykle jednak karty nowszej generacji nie są kompatybilne z notebookiem
- nawet jeśli złącze pasuje to są inne problemy, np. za słabe
chłodzenie. Czyli jeśli masz notka z wymienialną kartą i przy tym
słabszą niż najmocniejsza jaką wkładali w tym czasie to wymienisz na
lepszą bez problemu. Jeśli już masz najmocniejszą, to bez problemu
wymienisz jedynie na taką samą (lub słabszą).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8