Re: Tuner HDMI

Autor: Jasko Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 20:56:19 MET

> Zaraz zaraz. Nie nazywaj nie-tunera tunerem, bo nie wiadomo o co tobie
> chodzi.

To takie uproszczenie... bo jeszcze do niedawna nie wiedziałem jak
takie coś się nazywa. Teraz obstawiam, że mam na myśli kartę
przechwytywania obrazu :)

> Więc potrzebujesz w komputerze wejścia HDMI, tak?
> http://www.hdtvsupply.com/hdmivideocard1.html
> Ale na PCI i drogo.

Dokładnie coś takiego... chyba cena jest przesadzona, bo wersja "Pro",
posiadająca dodatkowo część analogową jest o 100$ tańsza.

Dziękuję za odpowiedź.