Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 17:31:50 MET

Jacek Kalinski wrote:

> To zależy od karty a nie od czytnika.

Jezeli mysisz ze tylko, to sie mylisz. Zadaje pytanie na podstawie
doswiadczen. A Ty na jakiej podstawie to stwierdzasz? Mam / mialem w swym
marnym doswiadczeniu 7 czytnikow. Kazdy doglebnie sprawdzony z kazda z kart
(ktorych tez mam troche...). Niestety zadnego nie mialem zadnego
wewnetrznego...

--
chemik333