Re: nowy laptop

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 16:12:53 MET

W artykule <f59b32db-4088-4a85-8218-fafc678cca31@l13g2000yqb.googlegroups.com>,
Kinga A. napisał(a):

> Ma być mobilny, długo pracować na baterii. Z tego wzgłędu odpadają
> wszelkie 17-ki. Na placu boju pozostają laptopy 15 cali lub mniejsze.
> Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ? Fajni ebyłoby, jakby się do
> tego dało dokupić stację dokującą a do niej podłączyć 19" monitor do
> pracy w domu....

HP ProBook 4510s (VQ511ES) - okolo 5h na baterii. Oczywiście zależy
z jakich funkcji będziesz korzystał w podróży (bo takie jak wifi,
bluetooth i inne oczywiście zmniejszają czas pracy na baterii).
I zależy jak dużo podrużujesz, bo waży 2.6kg. Także tutaj uściślij jaka
waga jest maksymalna lub jak dużo będziesz go nosił.

> Fundusz: 4000- 4200 za laptop +stacja dokująca + monitor 19"
> Opcja nr 2: 4000 -4200 za sam laptop.

Laptop + stacja dokująca: około 3220 brutto. Zostanie Ci trochę na 19".

Jacek