Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 12:58:58 MET

Szymon von Ulezalka wrote:
> ja to bym raczej szukal jakiegos ze wsparciem dla sdhc, a nie dla
> tylko sd

Teraz juz prawie wszystko jest SDHC. Pytanie tylko ktory czytnik jest na
tyle dobry, zeby wyciagac maksymalne predkosci z kart. Kiedys do tego trzeba
bylo kupowac czytniki kosztujace po 100zl, teraz widze ze zwykly sweex od
neostrady jako gratis za przedluzenie umowy wyciaga predkosci o jakich
kiedys snilem. Jednak wciaz jest i mnostwo badziewia ktore ma problemy z
predkoscia wieksza od 3MB/s.
Szukalem ostatnio tego na allegro i najdrozsze wewnetrzne to koszt ok. 50zl,
a firma "noname"... Dlatego przylaczam sie do pytania o jakies sprawdzone
czytniki. Zadowoli mnie jak beda wyciagaly po 15MB/s z SD i CF :)

--
chemik333