Re: Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pasować?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 08:24:05 MET

On 12 Gru, 23:00, Michał <mbier...@wywalto.o2.pl> wrote:

> "Wypasione" pamięci zazwyczaj potrzebuj wyższego napięcia.
GEIL na swoich standardowych paramatrach jakoś chodzi. Natomiast "nie
łyka" mi podkręcania PC, które jest na 5-5-5-15-21 pierwszej pary +
dodatkowe parametry jak HT Speed, TT Width - być może te ostatnie
parametry sa nie do przełknięcia?
Nawet jak zwiększę dla obu par napięcie do 2,2V, pełna klęska... :-)
Pozdr. - J