Re: Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pasować?

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Dec 2009 - 22:34:05 MET

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości
news:f2dc8f69-ccec-454f-baec-765966f252ed@d10g2000yqh.googlegroups.com...
Cześć, mam pytanie, bo się nie znam.
Mam w pececie 2 x dual channel DDR2 800 MHz, na parametrach
5-5-5-15-21, 1,9V.
Czy jak dodam następne 2 x dual channel DDR2 o tej samej pojemności i
też 800 MHz, 4-4-4-12, 2,1V - będzie chodzić na parametrach pierwszej
pary?

Dwa razy miałem do czynienia z "wypaśnymi" pamięciami, czyli trochę droższe
ale szybsze.
Kończyło sięto problemami z instalacją Windows i błędami w testach. Może
miałem pecha,
ale teraz wolę wziąć markowe 5-5-5-15 niż markowe 4-4-4-12. Dotyczyło to
firm OCZ
i GEIL. Więc MOIM ZDANIEM należy w miarę możliwości dokupić TAKIE SAME jak
poprzednie.

Feromon