Re: pytanie o software, polaczone z hardware? proces sie uruchamia ale nic sie nie dzieje.

Autor: cyrylski <cyrylski_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Dec 2009 - 22:24:09 MET

Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb" <smok@smok.pl> napisał w
wiadomości news:hg0sh4$j7k$1@achot.icm.edu.pl...
> Dnia Sat, 12 Dec 2009 19:19:03 +0100, cyrylski napisał(a):
> /.../
>>
> Sciągnij se Linuxa i odpal z płyty.

Świetna odpowiedź Watson. Bardzo merytoryczne to to. Jak mi znajdziesz całe
moje oprogramowanie z Windows na Linux albo je przeportujesz to tata kupi Ci
wafelka, z polewą nawet. A teraz idź posprzątać klocki.

Swoją drogą, mam Ubuntu zainstalowane i mogę w każdej z niego korzystać.
Tylko pytanie co jest przyczyną takiego zachowania się Windowsa?

Pozdrawiam,
Cyrylski