pytanie o software, polaczone z hardware? proces sie uruchamia ale nic sie nie dzieje.

Autor: cyrylski <cyrylski_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Dec 2009 - 19:19:03 MET

Borykam się z takim problemem w windows xp, sp3:

losowo, po uruchomieniu komputera, nie mogę uruchomić większości programów.
Dotyczy to takich aplikacji jak Firefox, TotalCommander, Photoshop, Winamp,
Opera... Uruchamia się Gadu Gadu i Chrome. Nie wydaje mi się jednak by miało
znaczenie _jaka_ to aplikacja. Po prostu niektóre się nie odpalają w jednej
sesji windows, po restarcie już chodzą. Nie mam pojęcia od czego to zależy.
Nie odpala się na przykład instalka do HiJackThis :) Nie wiem czy to jakieś
złoślistwo czy co, ale raz odpalonych procesów programów które nie chcą
otworzyć swoich okien nie da się zabić przez task managera.

Dodam ze mam laptopa Acer Aspire 1640, 2GB ramu, procesor intel Centrino,
hdd 160 GB, Windows XP SP3 i wszystkie updaty. Nigdy wczesniej sie to nie
dzialo. Spotkalem sie z czyms takim tylko raz, w stacjonarnym komputerze,
wtedy jednak _żadna_ aplikacja nie chciala sie uruchomić i bylo to zwiazane
ze sprzetem. Kilkukrotnie udawalo mi sie uporac z komputerem dzieki Waszej
pomocy, moze i tym raze sie uda :)

Nie bardzo wiem co z tym zrobić, czy mógłbym prosić o jakieś wskazówki?
Będę wdzięczny za pomoc,

Pozdrawiam,
Cyrylski