Re: Kabel do dwóch monitorów + projektora

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 12 Dec 2009 - 11:05:04 MET

W artykule <hfr413$8p0$1@news.onet.pl>, Grzegorz Brycki napisa³(a):

> Zajrza³em do Netu co to. Idea³ :-). Mam laptopa mogê podpi±æ do tego
> teraz spokojnie:
> - monitor
> - projektor
> - dysk zewnêtrzny

Je¶li ten dysk ma zasilanie zewnêtrzne, to próbuj. Je¶li nie, to mocno
zastanawiam siê czy bêdzie mia³ wystarczaj±cy pr±d, ¿eby dzia³aæ przez KVM.
Ale to dopiero w praktyce sprawdzisz.

> - myszkê
> a do komputera przyjdzie mi tylko jeden kabel USB + video.
>
> Mo¿esz polecic jak±¶ firmê albo model ze swojego do¶wiadczenia?

Ja mam d-linka (DKVM-2KU) i chyba jako jedno z nielicznych ich urz±dzeñ
pracuje poprawnie. Ponadto ma fajn± cechê - mo¿na prze³±czaæ miêdzy
komputerami z USB w³±cznie, albo tylko monitor, kbd, myszkê (bez USB).
Jak kto¶ zapu¶ci kopiowanie danych na 1 komputerze z USB, to mo¿e spokojnie
korzystaæ z drugiego monitora.

Ale wybierzesz i tak takie urz±dzenie, na jakie pozwoli Ci bud¿et.
I jeszcze jedno Ci zaznaczê - upewnij siê, ¿e w laptopie masz odpowiedni±
liczbê z³±czy PS2, ¿eby móc pod³±czyæ ten prze³±cznik. ¯eby¶ nie kupi³
KVMa z np: 2 portami PS2, a w laptopie bêdziesz mia³ tylko jedno.

Jacek