Re: zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 08:54:13 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Feromon"
>No o może zapytanie "na piśmie" i odpowiedź "na piśmie"...

Nasuwa się wówczas pytanie do kogo pisał, od kogo dostał odpowiedź i jak
się ten podmiot ma do właściciela praw autorskich.
Chociaż faktycznie, jest to już mocniejszy argument. (aczkolwiek
niekoniecznie za dopuszczalnością danej czynności, co np. za uniknięciem
kary)

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |