Re: 333 godziny miesiecznie.

Autor: ±ćęłń󶼿 <j.666_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 17:06:51 MET

Tamten chrobocz±cy dysk już wymieniony na dwa specjalizowane AV też Caviary i też charakterystycznie chrobocz± tak samo jak
poprzedni.
No cóż, albo Caviar 500GB tak ma, albo sprzętowy Linu¶ szura głowicami w my¶l jakiego¶ algorytmu zapisywania strumienia danych.
No trudno :-)
Na razie nie mam pojęcia jak wej¶ć do systemu urz±dzenia, a co dopiero mówić o smarcie.

-----