Re: Co daje w drukarce PostScript?

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 15:01:26 MET

On Tue, 08 Dec 2009 09:59:12 +0100
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>
> W praktyce bywa nie do końca tak różowo. Czasami zdarza się np. tak, że
> sterowniki są spaprane, albo zadanie jest zbyt duże, albo jest błąd w
> interpreterze PS i drukarka zamiast wydrukować zadanie zrzuca kod błędu
> i dobranoc.

Ale za to zawsze możesz wypchnąć do drukarki postscriptowej zwykły
tekst z zupełnie dowolnego komputera i ona wydrukuje go dobrze.
Osobiście sprawdziłem, że HP LJ 6MP znakomicie współpracuje z Amstradem
CPC6128 (a jego port równoległy nie ma ósmego bitu! jak się w końcu
wzmogę i go dorobię, to może nawet pliterki będą :))

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>