Re: Dzi¶ zabolało mnie serce

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 13:53:05 MET

"spp" <spp@op.pl> wrote in message news:4b1e4a27$1@news.home.net.pl...

> Mieszasz epoki. ;)
>
> W czasach iedy chodziło się od domu do domu zbieraj±c makulaturę to
> przypadkowa kromka chleba która upadła była po podniesieniu ... całowana.
>
> Ale to chyba NTG. :)

Oby tylko smalcem do gory upadla. :)

Zeby nie bylo NTG zupelnie, tez jak glupi cieszylem sie ze stacji do c64, na
ktora musialem 3 lata czekac, ale dzisiaj komputery stoja w kuchniach
zamiast telewizora i tak wlasnie sa traktowane przez dzieciaki. Ja nie mam
zadnych cieplych wspomnien zwiazanych z telewizja, dlaczego dzisiejsze
dzieciaki mialy by traktowac monitor emocjonalnie? :)

Pozdrawiam
Kamil