Dell 2209WA - subiektywna ocena

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 00:55:05 MET

Witam!

No i ciekawość zwyciężyła, kupiłem sobie ten monitor i... postawiłem CRT
z powrotem. Ma fajne kolorki, o wiele lepsze czcionki i nie zmienia
kolorów aż tak bardzo pod kątem (ale jednak), tyle że czerń... no po
prostu nie mogę. I jeszcze to podświetlenie od dołu. Lubię mieć ciemne
tapety, a czerń na tym monitorze nawet pod lekkim kątem wygląda jak
#A89A9A (w HTML).

Dla tych lepszych czcionek mogę se kupić TN, dla czcionek, czerni i
kolorów wolę już używane *VA, pewnie sobie sprawię coś takiego. Kąty w
IPS i tak mnie nie zadowalają, już te *VA może być.

Monitor wystawiłem już na allegro, jak ktoś chce to se znajdzie.
Ponieważ tego monitora (prawie) nigdzie w Polsce nie można zobaczyć,
zupełnie z dobrego serca i za darmo udostępnię go do przetestowania
każdemu chętnemu (bez zobowiązań). Okolice Rybnika, kontakt na priv.
Ważne najdłużej do poniedziałku, ale może być, że pozbędę się go
wcześniej.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur