Re: Prosba o ocene zestawu z marketu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 00:57:39 MET

"Wiesław" napisał:

> Rzeczywiście jest jedynka! No to teraz wiemy, że ten potwór potrafi
> wyciągnąć jednak koło 3000 pkt w 3dMark06 :). No i jeszcze chciałbym
> się gdzieś dowiedzieć po kiego mu tyle pamięci?.

Bo dobrze wygląda na ulotce? ;-)
Na której nie ma oczywiście informacji, że to DDR2 a nie 3 oraz że szyna
tylko 128-bit. Ale całym gigabajtem można się pochwalić ;-)

> Ale temat jednak drążysz z iście umiłowaniem do Biedronki,

Bo inaczej dyskusja byłaby nudna ;-> A akurat tam dzisiaj wpadłem i się
przyjrzałem, niestety tylko dużej ulotce - samej maszyny nie było, a nawet
jakby stała to i tak nie dałoby się pomacać.

> bo dla mnie to w dalszym ciągu marketowy twór.

Bo to jest marketoputer, ale jak już pisałem w poprzednim wątku - istnieje
całkiem spory "target", dla którego to nie jest wcale taka zła maszyna.
Wbrew pozorom nasza grupa dyskusyjna to bardzo wąski wycinek społeczeństwa,
ogromna większość nie potrafiłaby nie tylko dobrać podzespołów, ale nawet
skręcić tego do kupy, uruchomić i postawić system. Często też nie ma komu
tego zlecić, a nawet jeśli - to wychodzi albo porównywalny badziew, albo o
wiele drożej, czego przykłady mieliśmy w tym wątku. Twój zestaw był tu
chlubnym wyjątkiem, chociaż na AMD, błeee... ;->

JoteR