Jak podłączyć komputer do TV?

Autor: ZS <abc_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 09:28:09 MET

Chcialbym podłączyć komputer taki za 200zł (2,8 XP DVD) do telewizora
zamiast dvd. W tv mam na ścianie a w nim dsub ale tak ustawiony że musiałbym
kupić kabel kątowy dsub a takiego nigdzie nie mogę znaleźć. Normalnie przy
dsub trzeb z 10cm a do ściany jest o wiele mniej. Nawet z euro jest problem.
Projektanci od LG powinni troche pomyśleć o tych co chcą wieszać tv na
ścianie.
1. Czy ktoś widział taki kabel z wtyczką dsub kątową z jednej strony?
2. Czy można jakoś sygnał z dsub (tanio) zamienić na hdmi.
3. Może jakaś inna propozycja? Niestety nie moge zmienić karty w tym kompie
na dvi bo to by rozwiązało moje problemy.